Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2021

Μία έμμεση απάντηση από έναν νομικό...

Διαβάζω στο Facebook, στη σελίδα γνωστού νομικού:

Δεν είμαι πολιτικός, ούτε νομοθέτης, ούτε δικαστής. Είμαι δικηγόρος Τη μία φορά υποστηρίζω τα συμφέροντα των αγίων, την άλλη των διαβόλων. Αν ήθελα να ασχολούμαι μόνο με αγίους, θα γινόμουν είτε ιερέας, είτε αγιογράφος. Δεν ενεργώ στο όνομα του Ελληνικού λαού αλλά στο όνομα μόνο των εκάστοτε εντολέων μου, και αυτών μόνο υποστηρίζω τα συμφέροντα με ό,τι  όπλα μου δίνει ο νόμος. (...) Θα βάλω απέναντι κάθε υπεύθυνο που δεν τήρησε όπως όφειλε και πρέπει τον νόμο, εκτός αν ο υπεύθυνος είναι ο εντολέας μου, τον οποίο θα υποστηρίξω όπως καλύτερα  μπορώ, άσχετα αν δεν τον πιστέψω (όπως και πολλούς άλλους μέχρι σήμερα).

Η ανάρτηση του έγκριτου νομικού στο F/B θα μπορούσε να είναι μία έμμεση απάντηση στο άρθρο μου: "Πανδημία: Όταν ο δικηγόρος έδιωξε τον γιατρό...". Όμως, η σημασία της ανάρτησης είναι πολύ γενικότερη...

Δίδαγμα:

Στην νομική επιστήμη το δίκαιο δεν ταυτίζεται απαραίτητα με το ηθικό!

It's a fact of life...

ΚΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου