Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

Είναι έγκλημα η Ξενοφοβία;

Βαρέθηκα να ακούω κηρύγματα ενάντια στην ξενοφοβία. Κουράστηκα να δέχομαι νουθεσίες για το πόσο «κακό» είναι να ενοχλούμαι από την παρουσία «απελπισμένων ανθρώπων» στην πόλη μου, και προτροπές να επιδείξω σ’ αυτούς «αλληλεγγύη». Και δεν ανέχομαι άλλο να βαφτίζουν το ένστικτο της αυτοσυντήρησής μου σε «ρατσισμό»! Γι’ αυτό και αποφάσισα να ξεκαθαρίσω οριστικά κάποια πράγματα μέσα (και έξω) μου που καιρό τώρα πασχίζουν να ξεφύγουν από τα στεγανά του ανομολόγητου:

- Διατηρώ το απόλυτο δικαίωμά μου να είμαι ξενοφοβικός, και δεν πρόκειται να απολογηθώ σε κανέναν για την ενεργοποίηση των αυτοσυντηρητικών μου ενστίκτων! Αν κάποιος επιθυμεί να μην τον φοβάμαι, ας επιλέξει να λειτουργεί με τέτοιον τρόπο που να μη μου προκαλεί αυτό το δυσάρεστο συναίσθημα...

- Έχω κάθε δικαίωμα να ενοχλούμαι από την παρουσία οποιουδήποτε μου είναι δυσάρεστος, για οποιονδήποτε λόγο κρίνω εγώ! Πόσο μάλλον όταν αυτός προσβάλλει με τη συμπεριφορά του την πόλη που μεγάλωσα και ζω, υποβαθμίζει το επίπεδο της ζωής μου και αυτής των συμπολιτών μου, και, το κυριότερο, συνιστά εν δυνάμει απειλή για τη ζωή όλων μας...

- Οι μόνοι άνθρωποι στους οποίους αναγνωρίζω την ιδιότητα του απελπισμένου είναι οι αφημένοι απροστάτευτοι στο λαθραία εισαγόμενο έγκλημα συμπολίτες μου! Για τους υπόλοιπους «απελπισμένους» που «σκοτώνουν για να επιβιώσουν», ας ενδιαφερθούν οι αυτοπροσδιοριζόμενοι ως «ανθρωπιστές»...

- Αν το να βιώνω το αίσθημα του φόβου, λόγω της απειλητικής συμπεριφοράς κάποιων κοινωνικών μειονοτήτων, θεωρείται από μερικούς ως ένδειξη «ρατσισμού», τότε με κάθε δυνατή προθυμία, και χωρίς το παραμικρό ψευδο-σύμπλεγμα, δηλώνω «ρατσιστής»! Τους σπεύδοντες να αναπηδήσουν με αποτροπιασμό (τους οποίους, παρεμπιπτόντως, προτρέπω να ανοίξουν κανένα λεξικό για να μάθουν τη σωστή σημασία των λέξεων που με αβάσταχτη ελαφρότητα χρησιμοποιούν) ενημερώνω ότι έχω πολλούς αλλοδαπούς μαθητές που αγαπώ και εκτιμώ και δεν ξεχωρίζω απ’ τους «δικούς» μας. Πρόκειται για παιδιά που αγαπούν τη χώρα μας και τον πολιτισμό της, γι’ αυτό άλλωστε και επέλεξαν να εμπιστευτούν σ’ αυτήν τη μόρφωσή τους.

Τώρα, όσο για τα λαθραία εισαχθέντα, και κατ’ εξακολούθηση εισαγόμενα, «πολυπολιτισμικά προϊόντα», δεν έχω κανένα πρόβλημα να τα δω να επιστρέφουν με το ίδιο καράβι στους «πολιτισμούς» που μας τα έστειλαν! Παίρνοντας ενδεχομένως μαζί και τους συμπλεγματικούς που καιρό τώρα προσπαθούν να μας πείσουν πως «δεν έγινε και τίποτα» αν θυσιαστούν (διάβαζε, σφαχτούν) ένας-δύο συμπολίτες μας στο βωμό ενός παρανοϊκού «ανθρωπισμού» τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου